سئو

سئو سایت

سئو

سئو سایت

هدف از رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی را می توان شکلی از آگهی معرفی نمود

که به صورت گزارش ارائه می شود، رپورتاژ باید به گونه ای ارائه شود ایجاد شود که مخاطبان رسانه ای

اطمینان داشته باشند با یک گزارش بی طرف رو به رو شده اند، در حالی که اینگونه نیست.

شما آن چه را که در رپورتاژ می بینید، می خوانید و می شنوید در واقع حاصل تلاش برنامه ریزی شده

برای تقویت جنبه های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن شما می باشد.

مخاطبان معمولا به رسانه ها اعتماد دارند ازین جهت خرید رپورتاژ آگهی بسیار در کسب و کار های در حال توسعه تاثیرگذار است.

با توجه به اهمیت رپرتاژ در کشورهای پیشرفته،

قوانین بسیار سخت و محکمی در رابطه با آن تصویب شده است.

در این راستا شرکت ایران نتورک کمپین های رپورتاژ آگهی را برای کسب

و کار شما بررسی کرده و با توجه به میزان بودجه ای که در اختیار شما قرار گرفته است

بهترین خدمات رپورتاژ آگهی را ارائه می دهد، ایجاد رپورتاژ بیشترین

تاثیرگذاری را در دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار شما خواهد داشت.

 

امروزه انتشار رپورتاژ آگهی در فضای اینترنت نقش پررنگی دارد به گونه ای

که یک مقاله در نگاه اول یک پست عادی به نظر می آید که به شکل

یک مطلب عادی و یا خبری می باشد

اما در واقع یک پست کاملا تبلیغاتی است که از قبل سازمان یافته و مطابق

با اهداف یک محصول و یا یک سایت تنظیم شده است

و در آن چندین لینک درج شده که شما را به سمت وب سایت مورد نظر هدایت می کند.

هدف رپورتاژ چیست؟

رپرتاژ آگهی تلفیقی از مزایای تبلیغات چاپی سنتی و مقالات ویژه می باشد که توسط یک گزارشگر ماهر نوشته می شود. همانطور که می دانید داستان های ویژه معمولا ویژگی های خاص تری در رابطه با شرکت یا محصولات نسبت به تبلیغات سنتی دارند، اما شما نسبت به مطالبی که به چاپ می رسد کنترل خیلی کمتری دارید. در حالی که شما می توانید با پرداخت هزینه ای بیشتر برای فضای در نظر گرفته شده برای مطالبتان، قدرت و کنترل کلی بر کلیت مطالب خود داشته باشید، بدان معنا که شما قادرید به راحتی به مزایای محصولات و خدمات خود اشاره کنید و یا یک داستان و روایت اثرگذار ارائه دهید.

تعریف رپورتاژ چیست در ایران به شکل متفاوتی ارائه می شود، برای رپرتاژ آگهی سایت های ایرانی اصولا وب سایت و یا اپلیکیشن آنلاین به دیگران معرفی می شود. این معرفی ها معمولا به کمک بک لینک ها انجام می شود. در کشورهای خارج از ایران این مفهوم با عنوان Review شناخته می شود و به آن رپورتاژ اگهی می گویند. در ایران بسیاری از صاحبان وب سایت ها از رپرتاژ جهت تبلیغ و افزایش رتبه وب سایت خود در گوگل استفاده می کنند.

رپورتاژ آگهی و رپرتاژ آگهی هر دو یک واژه هستند

که در واقع واژه اصلی رپرتاژ می باشد. اگر شما در وب سایت ها جستجو کنید خواهید دید، هر دو کلمه “رپرتاژ” و “رپورتاژ” در وب دیده می شود که هر دو یک نوع آگهی تبلیغاتی به شمار می آیند که در قالب یک گزارش بی طرف ارائه می شود. در ایران  از واژه ی رپورتاژ استفاده می شود و شیوه ی رپرتاژ آگهی در ایران اغلب به صورت رپورتاژ آگهی اینترنتی به کار رفته است.

 

رپورتاژ را یک قالب و شکل چاپی می نامند

که یک شرکت یا سازمان جهت بازاریابی و معرفی برند و محصولات خود به صورت کاملا بی طرف، برای آن هزینه می کند. مدیر تبلیغات، هزینه ای را به مجله، روزنامه و یا وب سایت برای فضای مورد نیاز محتوای متن به مخاطب مورد نظر می پردازد، تا تولید محتوای رپورتاژ آگهی به بهترین صورت ممکن انجام گیرد.

 

در این جا منظور از ریپورتاژ تصاویر و توضیحاتی می باشد

که به همراه لینک به عنوان یک مطلب در سایتی منتشر می شود.

 

رپرتاژ را به عنوان بهترین روش برندسازی و تبلیغات اینترنتی می شناسند

که بزرگترین برند های دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن کمک می گیرند.

رپورتاژ آگهی نوعی از تبلیغات غیر مستقیم است

به همین دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد و مخاطبان به راحتی به آن اعتماد می کنند و مشتاقانه کل مطلب را دنبال می کنند.

در پاسخ رپورتاژ چیست باید بگوییم پروژه رپورتاژ آگهی انواع گوناگونی دارد که مهم ترین آن ها، رپرتاژ آگهی تلویزیونی، رپرتاژ آگهی نوشتاری در مجلات، روزنامه ها و رپرتاژ آگهی اینترنتی می باشد.

رپرتاژ چگونه می تواند به ارتقای رتبه سایت در گوگل کمک کند؟

در محتوای رپرتاژ معمولا سه تا پنج کلمه کلیدی به سایت مورد نظر لینک می شود. علاوه براین در خبرگزاری ها با اتوریتی و رنک بالا در گوگل انتشار می یابد و آن گاه برای همیشه به حالت آرشیو باقی می ماند. این موضوع را نیز در نظر داشته باشید، رپورتاژ تنها روش تبلیغاتی می باشد که محدودیت زمانی ندارد و همواره در سایت های خبری باقی می ماند.

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت

همان طور که بار ها و بار ها در مقالات گوناگون مطالعه نموده اید، سئو فرآیند ساده ای نیست که به راحتی بتوان به آن پرداخت، بلکه همه مراحل آن از تهیه هاست و دامنه گرفته تا طراحی سایت باید براساس پارامتر های سئو و استاندارد های قابل قبول انجام گیرد، اما گاهی با همه این اوصاف و رعایت تمامی این موارد سایت شما در پنج رتبه نخست گوگل قرار نمیگیرد، در چنین شرایطی بهترین راه حل و گزینه استفاده از رپورتاژ آگهی می باشد. فراموش نکنید خرید بک لینک های تبلیغاتی نه تنها تاثیر مثبتی برای سایت شما نخواهد داشت، بلکه موجب افت شدید رتبه شما نیز می گردد. بنابراین ویژگی رپورتاژ آگهی و مزایای آن موجب شده است که اغلب افراد به جای خرید بک لینک از خرید رپورتاژ آگهی کمک بگیرید.

چگونه می توان تاثیرگذاری رپورتاژ را افزایش داد؟

  • رپورتاژ را به صورتی تهیه کنید که حاصل تلاش یک تیم متخصص خبرنگار حرفه ای، مشاور بازاریابی و متخصص سئو باشد.
  • حتما در نظر داشته باشید رپرتاژ خود را در خبرگزاری ها و وب سایت های خبری معتبر انتشار دهید.
  • در بخش تبلیغات مهم ترین موضوع بازدیدکنندگان هستند بنابراین در نظر داشته باشید محتوای خبر متناسب با نوع مخاطبان منتشر شود تا تاثیرگذاری آن بیشتر شود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.